BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[Web Creator] [LMSOFT]
Read it, learn it, respect it, or get lost.

I. REGULI DE JOC :
I.1.a) Oriunde va atinge o bila, chiar ?i în vârful parului se considera lovitura. Striga?i "Mort" ?i porni?i spre baza ?inând replica deasupra capului sau având alte mijloace de avertizare vizuale sau auditive.
Lovituri: de la cine , unde ?i cum.
-orice lovitura directa: care î?i vizeaza fizicul ?i te atinge (indiferent unde te atinge, cap, mâneca, vârful bocancului) se considera lovitura mortala. Ai obliga?ia morala sa strigi cât te ?ine gura „MOOOORT” dupa aceea se scoate vesta reflectorizanta din dotare se imbraca , cu arma sau mâinile ridicate te vei deplasa în ce-a mai mare lini?te spre punctul de refugiu fara a mai comunica (scris, verbal ?i alte semne) cu ceilal?i participan?i activi la joc.
Se considera de asemenea lovitura valida binecunoscutul „friendly fire” precum ?i descarcarea accidentala sau nu a propriei arme în tine.(sîc) !!
La o distan?a mai mica de 1 m nu se va trage sub nici o forma,se considera lovitura directa inamicul va fi apelat prin binecunoscutul si urâtul „pssst e?ti mort”
Deasemenea, se recomanda ca de la distan?e mici sa nu se traga pe full auto (MAXIM RAFALE de 2-3 bile !!)
Daca “dai fa?a-în-fa?a” cu un adversar pe o distanta foarte mica, sub 5 metri, daca amândoi sunte?i cu replicile îndreptate unul spre celalalt, dar nici unul nu trage din motive de securitate se adopta solutia onorabila, iesiti amandoi. Sunteti ambii morti (se considera ca v-ati impuscat reciproc) acesta regula este impusa pentru a evita accidentarile care survin din lovituri de la distanta mica.
I.1.b) Daca va incasati bile din cauza ca ati plecat relaxat spre baza fara a preveni jucatorii ceilalti
NU AVETI NICI UN DREPT SA VA SUPARATI.
I.1.c) Nu se considera lovitura primita din ricoseu - orice lovitura indirecta: care iti vizeaza fizicul si nu ajunge la destinatie( ricoseu din pereti si alte corpuri inclusiv in arma pe care o tii in mana) nu se considera lovitura valida. Nu implica nici o obligatie.
I.1.d) Victima unui "Bang-kill" are obligativitatea sa strige "mort!".
Regula "Bang-kill" este valabila doar in cazul:
- cand un jucator se afla la sub 7m de un adversar.
- pentru a putea zice bang adversarului, jucatorul trebuie sa il aiba in tinta(adica pe pozitie de tragere, daca arma este indreptata in alte parti fata de adversar, nu este valabil)
- adversarul trebuie sa aiba expus cel putin 50% din corp pentru a putea fi "omorat" cu "Bang"
- jucatorul trebuie sa il aiba in tinta pe adversar(fara ca acesta sa fie constient de prezenta lui) cel putin 2-3 secunde inainte de a putea zice "bang"(nu este valabil in cazul in care jucatorul sta la panda in casa, iar adversarul isi baga repede capul pe usa sa se uite inauntru si si-l trage inapoi)
- victima unui "Bang-kill" are obligativitatea sa strige "mort!".
I.1.e) Regula "Parle": - in cazul in care doi jucatori se intalnesc fata in fata, ori sunt amandoi morti, ori se striga "Parle" si se retrag amandoi in directii opuse.
I.1.f) Regula MED-ului(Minimum Engagement Distance sau Distanta Minima de Angajare) - inseamna distanta minima de la care un jucator are voie sa traga. Sub aceasta distanta, NU SE VA TRAGE.
- cei care au replici cu viteza sub 110 mps nu au voie sa traga sub 1 m.
- cei cu replici cu viteza intre 110-130 mps nu au voie sa traga sub 5m.
- cei cu replici cu viteza peste 130 mps nu au voie sa traga sub 15 m.
In cazul in care jucatorul se afla sub distanta minima de angajare fata de un alt jucator, are doua optiuni, striga "Bang"(explicat mai jos) sau se departeaza marind distanta fata de adversar pentru a-l putea angaja.
I.1.g) In interiorul cladirilor este acceptat doar single-fire (nu e placut sa iei o rafala de bile in fata mai ales de la mica distanta), nu uitati sa va puneti replicile pe single cand intrati in cladire.
I.1.h) Cu replici de peste 110mps NU se trage in cladire, doar daca se respecta MED-ul (cel de 5m pt 110-130, ca cel de 15m nu prea vad cum). De ex: daca te afli in cladire, nu ataci un adversar care se afla in aceeasi cladire daca ai replica cu putere de peste 110mps.
I.1.i) Sub 10m va sugerez sa trageti pe single de bun simt (ca la distanta aia sti sigur ca numeresti cu un foc doua), la fel si cu trasul la cap, incercati sa evitati, trageti doar cand nu aveti o alta alternativa(de ex daca sta ascuns dupa deal/colt/something si i se vede numai capul).
I.1.j) Sunt acceptate doar incarcatoare mid-cap, fara rotita. Puteti avea la voi cate vreti, puteti cara sacul de bile dupa voi, dar aveti voie doar cu incarcatoare mid-cap. Exclusi sunt noii veniti, care au timp pana la al 5-lea joc sa isi procure incarcatoare mid-cap.
I.1.k) Sniperii NU au voie sa traga in interiorul cladirilor!

I.2. LOVITURILE IN REPLICA:
I.2.a) Mort daca nu ai replica secundara.
I.2.b) Daca ai replica secundara, strigi "ARMA!/Replica!" si din acel moment nu mai folosesti replica principala. La urmatoarea lovitura esti mort.
I.2.c) Daca esti lovit in sidearm la interior iar replica principala nu e legala pentru interior => MORT in cazul in care esti blocat. Daca te poti retrage in exteriorul cladirii, sau in alt loc fara conflict CQB nu esti mort, si este permisa angajarea tintelor aflate in exteriorul cladirilor. (riscul e mare, pentru ca practic esti un jucator "dezarmat" care se plimba intr-o cladire)

I.3. INTERZIS
I.3.a) Nemuritorii + Nimeritorii
I.3.b) Blindfire ( sa tragi fara sa te uiti in directia in care tragi)
I.3.c) Discutiile in contradictoriu, reprosurile si/sau insultele pe terenul de joc.
I.3.d) Divulgarea de informatii de jucatorii morti, pe drumul catre safe-zone sau respawn.
I.3.e) Intrarea pe teren fara echipament adecvat de protectie (momentan doar ochelarii sunt obligatorii)
I.3.f) Scoaterea ochelarilor de protectie in zona de joc, din indiferent de motiv.
I.3.g) Tragerile (de lauda, de proba, etc.) de catre un jucator “mort” sau un spectator, in timpul unui joc in desfasurare.
I.3.h) Spawn-camping’ul (statul langa zona de respawn inamica pentru a lichida pe cei ce intra in joc)
I.3.i) Tragerile in/inspre safe-zone.
I.3.j) Introducerea unei replici nemarcate in joc

I.4. INCALCAREA REGULILOR:

PENALIZARI

Expunerea ochilor în timpul jocului rezulta prima oara într-un avertisment înso?it de scoaterea din jocul respectiv, iar a doua oara eliminarea pe întreaga zi. Ochii sunt pre?io?i ?i de aceea, trebuie sa ave?i ochelarii de protec?ie testa?i înainte de meci cu cel pu?in o arma cu 100 m/s de la câ?iva cm. Ochelarii nu se dau jos decât în baza ?i numai daca aceasta este situata la cel putin 50 m de cea mai apropiata zona de joc. De preferat ar fi ca ochelarii sa nu fie da?i jos nici în baza. Ochii vo?tri sunt raspunderea voastra.

I.4.a) Loviturile directe nerecunoscute (dar binecunoscute de nemuritori) se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
•    Prima abatere : recunoscuta in cele din urma de individ – mustrare verbala (free to talk)
•    Urmatoarea abatere : excluderea de la acel joc pana la terminarea reprizei.
•    Urmatoarele abateri (hope not) : excluderea totala in acea zi de la joc.
I.4.b) Nimeritorii beneficiaza de acela?i regim ca ?i imortalii, ace?tia sunt o forma mai rara de tri?ori care sus?in ca te ating ?i atunci când nu o fac…, daca ai senza?ia ca ai tras în cineva ?i acesta nu a recunoscut, situa?ia se discuta în baza nu urlând ?i înjurând pe teren... În timpul jocului, nu se admit texte de genul "TE-AM LUAT IE?I AFARA !!" ; cei în cauza vor parasi terenul de joc (atât cel care striga cât ?i cel caruia i se striga). Daca exista discu?ii ulterioare, ele se vor rezolva în baza.…
I.4.c) Nerespectarea distantelor de angajare:
•    Prima abatere : recunoscuta in cele din urma de individ – mustrare verbala (free to talk)
•    Urmatoarea abatere : excluderea de la acel joc pana la terminarea reprizei.
•    Urmatoarele abateri (hope not) : excluderea totala in acea zi de la joc.
I.4.d) Este interzisa cu desavâr?ire reglarea armelor ?i a altor dispozitive care implica zgomote specific luptei în zona de refugiu pe timpul jocului. Lucrul acesta se poate face înainte de începerea jocului. Uniforma/îmbracamintea fara culori aiurea (verde tipator, roz, galben etc..).
Odata mort, este permis sa transmi?i obiecte coechipierilor
Odata mort este interzis sa transmi?i orice fel de informa?ii coechipierilor (prin semne, sta?ie sau viu grai) “mor?ii nu vorbesc”.
Nu este admis scosul armei de dupa col?/obstacol/perete/dâmb ?i tras blind. În fact nu este admis nici un fel de blind-fire. Sco?ând doar arma, nu ai cum sa ?ti ca nu i-o înfigi cuiva în fa?a…

ÎN TIMPUL JOCURILOR DE AIRSOFT ESTE INTERZIS CONSUMUL DE BAUTURI ALCOOLICE ! Nerespectarea acestei reguli, va duce în final la excluderea din echipa. La sfâr?itul zilei de airsoft se poate bea dupa pofta inimii.

1. CLASA - se refera la rolul pe care îl joaca arma+jucatorul. Exista 4 mari clase:
1.a. Infanterist ( =puscas=rifleman) Iti place sa joci airsoft cu destule bile in incarcator, nu vrei sa te chinui sa ochesti cu catarea sau dispozitivul optic de fiecare data. Iti place sa tragi in toti inamicii pe care ii intalnesti, oricat de multi ar fi ei, vrei sa te distrezi cat mai mult la airsoft
1.b. DMR ( =designated marksman=tintas) Preferi sa tragi doar cand ai tinta incadrata in dispozitivul de ochire, joci mai mult pe foc semi-automat si fiecare bila din incarcator conteaza. Ai inceput sa alegi tintele in functie de prioritati, si sa nu angajezi grupuri mari decat daca ai certitudinea ca poti castiga
1.c. SAW ( =Squad Automatic Weapon =Heavy weapons guy= mitralior) Toti conteaza pe tine sa tii inamicul sub foc de supresie. Uiti sa ridici degetul de pe tragaci, si consideri ca 4 kilograme reprezinta greutatea unei truse de farduri. Bilele sunt un accesoriu la fel de important ca aerul. Tragi in orice directie trag si colegii tai.
1.d. Sniper ( =lunetist =sharpshooter) Ai o obsesie pentru headshoturi, intotdeauna cand bate vantul stii cat de departe fata de centrul lunetei o sa cada bila, tragi doar in cine trebuie sa tragi, si incerci sa faci asta fara sa atragi atentia inamicilor

m/s (metri pe secunda)- se refera la viteza. In cazul nostru inseamna viteza cu care o bila de 0.20 grame paraseste replica de airsoft, cand are hop-up-ul dat la minim. Se vor trage minim 5 lovituri cu replica respectiva. Se accepta o abatere superioara TOTALA fata de clasa dorita de pana la 5m/s la 5 lovituri.

INCARCATOR- acel dispozitiv care tine bilele pe care replica le poate trage. Ele sunt clasificate astfel, in ordine crescatoare:
real-caps/low-caps = incarcatoare care imita perfect sau sunt apropiate de capacitatea celor reale
standard caps / mid-caps = incarcatoare cu un arc in spirala in interiorul lor, fara rotita, capacitatea lor este de obicei in jurul a 70-100 de bile.
High-caps = tot ce sare simtitor de 100 de bile . Caracteristica principala este rotita de sub ele care
permite retensionarea arcului ce impinge bile spre receiverul din replica.

SEMI ( =Semi auto =semi automatic) - se refera la capacitatea unei arme de a trage o singura bila la fiecare apasare a tragaciului. Pentru a putea trage urmatoarea bila, este necesara intai eliberarea tragaciului, si apoi inca o data reluat procesul de apasare.

FULL AUTO ( =full automatic =foc automat) se refera la capacitatea unei arme de a trage in continuu atat timp cat tragaciul este apasat. Focul automat se intrerupe numai in momentul in care tragaciul este eliberat, arma ramane fara baterii sau incarcatorul este gol.

BURST ( =burst fire) se refera la capacitatea unei arme de a trage 3 bile in momentul in care tragaciul este apasat. Dupa cele trei bile, tragaciul trebuie eliberat, si apasat din nou, pentru a relua procesul

2.LIMITARI VITEZA SI CAPACITATE ARME:
Aceste categorii si distante sunt orientative, si speram ca se va incerca respectarea lor. Nimeni nu este obligat sa vina la airsoft cu o ruleta in buzunar, dar, sa fim seriosi, intre 1m si 15m exista o diferenta vizibila cu ochiul liber.

A. max 110 m/s - orice clasa, MED 1m, incarcatoare cu capacitatea maxima Mid-Cap
B. max 110 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare

C. 110 - 125 m/s - orice arma, MED 7m, incarcatoare cu capacitatea maxima mid-cap
C. 110 - 125 m/s - SAW, MED: 15m, orice fel de incarcatoare

D. 125 - 140 m/s - DMR: long arm, semi-only, low-cap sau bolt action, MED: 15 m

E. 140 - 170 m/s - snipers, bolt action only, MED 25
  
Regulament WST