BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[Web Creator] [LMSOFT]
REGULAMENTUL COMPETItIONAL SPORTIV DE AIRSOFT
 
 
    1. Prezentul Regulament are scopul de a stabili reguli si norme care, aplicate in mod unitar, nediferentiat, sa stea la baza unei bune organizari si desfasurari a tuturor competitiilor sportive de airsoft.
    2. Regulamentul defineste si reglementeaza in mod clar  conditiile de organizare, participare, calificare si de natura tehnica, pentru toate competitiile si disciplinele.
 
    COMPETENtE GENERALE:
    1. Valorificarea la nivel maxim, în competi?ii, a poten?ialului fizic, tehnic, tactic, psihologic si teoretic, dobândit prin pregatirea sportiva practica.
    2. Optimizarea componentelor pregatirii sportive proprii, prin integrarea cunostintelor si a metodologiei însusite în pregatirea sportiva practica.
    3. Manifestarea calitatilor de organizator, arbitru si conducator al activitatilor de instruire si de concurs/competitionale a grupelor de initiere în disciplina sportiva în care s-a specializat.
    4. Evaluarea obiectiva a randamentului sportiv propriu, al partenerilor ?s al membrilor OPFOR.
    5. Manifestarea constanta a unui comportament bazat pe respect fata de reguli, membrii OPFOR, organizatori, arbitri si spectatori.
 
    VALORI sI ATITUDINI
    1. Dorinta de autoperfectionare si perseverenta în atingerea si depasirea obiectivelor de instruire si de performants prestabilite.
    2. Manifestarea spiritului competitiv în activitatile de antrenament si competi?ionale.
    3. Sim?ul datoriei si responsabilitatea în pregatire si concurs.
    4. Respect fata de reguli, parteneri, membrii OPFOR, arbitri, spectatori.
    5. Manifestarea spiritului de fair-play, atât în activitatea sportiva cât si în viata sociala.
    6. Disponibilitate pentru colaborare cu partenerii, pentru initierea si mentinerea
relatiilor inter-umane.
    7. Obiectivitate în aprecierea randamentului propriu, al coechipierilor si al membrilor OPFOR.
    8. Optiunea pentru o viata sanatoasa si echilibrata, pentru adoptarea unui regim de activitate care sa îmbine armonios efortul fizic cu cel intelectual, solicitarea cu refacerea, timpul ocupat cu cel liber.
 
    DESFasURAREA CONCURSULUI 
    ETAPELE CONCURSULUI
    Standul 1 - AMBUSCADA
o      TIMP DE DESFasURARE: 10 min.
o      ACaIUNI SPECIFICE IMPORTANTE:
    I.  ACaIUNEA CONDUCaTORULUI PATRULEI
    II. ACaIUNEA ECHIPEI SUB CONDUCEREA CONDUCaTORULUI PATRULEI 
        
    Standul 2 - TIRUL, ÎN TIMP LIMITAT,  CU REPLICILE sI BILELE DE AIRSOFT, ASUPRA tiNTELOR FIXE si LA DIFERITE DISTANtE ;
o      TIMP DE DESFasURARE:  2 min.
o      DISTANtA DE TRAGERE REPLICI TIP AEG: 20 m;
o      DISTANtA DE TRAGERE REPLICI TIP SPRING/AEG: 35 m
    ACtIUNI SPECIFICE IMPORTANTE:
-  Echipa trage asupra unor obiective marcate prin tinte;
-  SNIPER -ul tinteste la punctaj, asupra unei tinte.
 
    Standul 3 - ACtIUNILE PATRULEI AIRSOFT PENTRU CUCERIREA (ÎN TIMP LIMITAT) A UNUI OBIECTIV IMPORTANT DIN TEREN- "STEAGUL"- DUPa DEPLASAREA EFECTUATa ÎN CONDItIILE METEO, DE TIMP sI SPAtIU SPECIFICE ZONEI DE DESFasURARE A COMPETItIEI;
o      TIMP DE DESFasURARE: pâna la terminarea timpului oficial de joc anuntat de arbitrul principal al standului;
o      ACtIUNI SPECIFICE IMPORTANTE:
-  Manevra pentru cucerirea "STEAGULUI";
-  Actiunile CP pentru coordonarea echipei pe timpul actiunii;
 
    Standul 4 - MEDIC
    TIMP DE DESFasURARE: 5 min;
o      ACtIUNI SPECIFICE IMPORTANTE:
-  Manevra pentru acordarea primului ajutor;
-  Actiunile CP pentru coordonarea echipei pe timpul actiunii;
 
NORME DE GENERALE sI SPECIFICE DE EVALUARE LA STANDURI
 
    NORME GENERALE
1. Patrula este compus din 6 membrii apartinând uni club sportiv de airsoft.
2. Timpul total pentru terminarea parcursului patrulei este stabilit în functie de traseul ales! 
3. Orice membru OPFOR lovit = 10 pct. pentru patrula; 
4. Pentru fiecare minut de depasire a timpului regulamentar la stand, dupa comanda de încetare, data de arbitrul principal de stand,echipa respectiva pierde 1 pct. Pentru fiecare minut depasit;
5. Timpul ramas pâna la expirarea timpului maxim la stand se scade din totalul timpului obtinut si se puncteaza cu + 1 pct pentru fiecare minut în minus fata de timpul regulamentar! 
6. Nerespectarea regulilor privind portul si folosirea echipamentului individual si/sau al echipei, la stand se penalizeaza cu 10 puncte!
7. Fiecare stand evitat sau neatins (standul steag) este penalizat cu -20 pct. nu se considera evitarea standului atunci când patrula are contact vizual cu arbitru de stand si raspunde la invitatia arbitrului sau în cazul standului ambuscada reuseste sa evite ambuscada prin nedepasirea celor 50 de m regulamentari, respectiv 50 m pe o parte a traseului si 50 m pe cealalta parte a traseului.
8. Daca patrula nu a capturat steagul va fi penalizata cu -20 pct., puncte cumulate cu cele pierdute la standul respectiv! 
 
NORME SPECIFICE
    STANDUL 1 - AMBUSCADA 
o         Daca patrula paraseste zona STANDULUI  si "nimereste" TOtI membrii OPFORi înaintea expirarii timpului maxim la STAND, minutele ramase se scad din totalul timpului obtinut.
o         Este permisa NUMAI folosirea bilelor airsoft pentru lovirea membrilor OPFOR! 
    STANDUL 2 - TIRUL ÎN TIMP LIMITAT
o         Se cumuleaza punctajul obtinut de catre membrii echipei,se face media aritmetica;
o         Punctajul sniper-ului este cel obtinut la tinta;
    STANDUL 3 - STEAGUL 
1.   Lovirea unui  adversar cu bile airsoft = 10 pct.
2.   Daca cel putin 1 membru ai patrulei ajunge la obiectivul de cucerit (steag), în termenul regulamentar de joc sau în situatia întarzierii cu pâna la 60 minute peste timpul regulamentar,  echipa se considera ca a încheiat parcursul în întregime;
3.   Daca toti membrii patrulei ajung la  obiectivul de cucerit (steag) si lovesc toti membrii opfori în termenul regulamentar de joc echipa se considera ca a încheiat parcursul în întregime si primeste un bonus de 20 de puncte! 
o           Pentru fiecare membru al patrulei lovit de adversar echipa patrulei pierde 10 puncte!
STANDUL 4 - ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR
    Medicul patrulei este supus unei evaluari privind acordarea primului ajutor.
Evaluarea se face decatre o persoana specializata în domeniu, în baza unei fise de evaluare.
    Maximul de puncte care poate fi obtinu la acest stand este de 20 puncte.
  
Regulament oficial